sE searched 

Amerika/Dutch Disease

sECTM   NEWS AGGRAGATION BY sExxell

 

Most Sensitive Discussion about Amerika in Holland... in Dutch:

Nog 14 dagen











  • Exxon Crimes & Cheap Oil Crisis



    http://Stingflation.com ... Global crisis energy Exxon ...
    www.youtube.com/watch?v=p0TCdX2tQqQ

  •  




    Nog 14 dagen te gaan en we zullen weten wie de nieuwe president van de VS is.


    Nu John McCain wel heel erg dicht Obama begint te benaderen, heeft Obama’s eigen vice-presidentskandidaat Joe Biden er nog een schepje bovenop gegooid om tegenstander McCain wat te sterken. Hij voorspelt een opgezette crisis die Amerika zal treffen binnen 6 maanden nadat Obama president zal zijn, als de vijanden van Amerika de nieuwe president zullen testen op zijn (on)bekwaamheden. Hij vraagt daarom de Amerikanen Obama te steunen door dik en dun in de zware tijden die te wachten staan.


    Maar wat Biden nu veroorzaakt is dat Amerikanen nog wel eventjes extra zullen nadenken voor zij hun stem op Obama uitbrengen. De gedachten gaan onmiddellijk terug naar Kennedy en Carter, twee van de zwakste democratische presidenten ooit in de VS. Omdat Kennedy voorstander was van de “zachte” aanpak, net als Obama, bouwde Rusland de Berlijnse Muur en richtte nucleaire raketten op de VS. Kroetsjov bekeek Kennedy, dacht “ Wat een watje” en ging zijn gang. Hetzelfde gebeurde tijdens Jimmy Carters’ presidentsschap. Onmiddellijk werden er over de gehele wereld Amerikanen gekidnapped, Rusland viel Afghanistan binnen en wat deed Jimmy? Jimmy deed niets en zei dat praten de oplossing was.


    Het was republikein Ronald Reagan , die uiteindelijk de Berlijnse Muur neerhaalde en de Russen “overrede” om uit Afghanistan te stappen.


    Ook nu weer hetzelfde verhaal. Met een Obama als grootste kanshebber voor president van de VS, begint Rusland , onder ex-KGB-er Poetin de voelsprietjes al uit te steken. De toestanden rond Georgia en Oekraine zijn er de voorbeelden van.


    Ook Democraat Clinton werd getest. En faalde………………ook hij trad niet op tegen de vijanden die bomaanslagen op het World Trade Center pleegden en tal van andere Amerikaanse doelen over de gehele wereld.


    Als laatste werd Bush getest. En Bush sloeg terug. Hard. Precies zols de Amerikanen dat van een echte leider verwachten. Genoeg schade was aangericht door zwakke mooipraters.


    De gemiddelde Amerikaan zit dan ook niet te wachten op nog meer geweld en weet dat Buitenlandse vijandelijke mogendheden aan John McCain een hele zware dobber zullen krijgen, wanneer zij onheil willen uithalen.


    En voor Amerikanen staat nog altijd 1 feit voorop……Patriotisme……Protect America and keep us number one !!!………….en John McCain is de enige van de twee kandidaten, die daar voor staat en capabel is om het land te leiden.



     


    REACTIES:





    21-10 | 18:43



    In het belang van de wereldeconomie hoop ik met je mee.....



    21-10 | 18:51



    maar ik merk dat er een probleempje vandaag is is met het doorkomen van de "stemmen" hier op WUZ....



    21-10 | 18:55



    Alejandro: we kunnen idd niet nog meer crisissen hebben. dan gaat het hele schip onder en het blijkt overduidleijk dat Obama op alle fronten, ook economisch een ramp gaat veroorzaken. Maar helaas ziet "links" hem als een god en zijn ze blind voor feiten. Nog wel..............



    21-10 | 18:57



    Nou het spijt me, maar een tweede Bush is geloof ik niet waar de wereld op zit te wachten. Het enige wat die man kan is oorlog voeren. Hij laat zich dingetjes influisteren, en leest op wat een ander voor hem heeft getypt. Om maar te zwijgen over hoe de heer Bush over minderheden denkt als homoseksuelen. Dat noem ik geen president! Zo iemand als hem hoef ik niet nog een keer in het witte huis. Hij laat z'n troepen in Afghanisatn zitten, en maar af laten maken jongens! Voor het vaderland. En wat doet het vaderland voor de jongens van de US Army?



    21-10 | 19:03



    Marretjuh, ten eerste..........Mccain is niet Bush. Het "ge-emmer" dat je leest en voorgeschoteld krijgt in de NL=media is totaal naast de waarheid. McCain is een oud-veteraan, gevangen geweest, gemarteld etcetc,. en weet als geen ander wat oorlog is. Hij zal oorlog proberen te voorkomen, maar zal niet uit de weg gaan voor de vijand. Bush deed na 9/11 wat hij moest doen. Dat hij bepaalde persoonlijk ideeen heeft die "liberaal" NL niet deelt, well dat is persoonlijk. Ik ben gen verdediger van Bsuh, maar het gaat echter te ver om hem van alles de schuld te geven. En natuurlijk zijn de Amerikanen al die oorlogen ook zat, maar er is nog wel de common sense dat veiligheid belangrijk is en verdedigd moet worden.

    Anoniem

    21-10 | 19:08



    Hallo Nedwolf. Ik vind het onderhand aandoenlijk om jouw bijdragen te lezen waarin je te vuur en te zwaard de democraten de grond in trapt en de republikeinen verdedigt. Iedere keer heb je weer een andere invalshoek. Laat ik het er maar op houden dat jij de geschiedenis nogal typisch, eenzijdig en op je eigen wijze interpreteert.

    Je weet dat ik het met je oneens ben (en MCCain nadert Obama beslist niet, Obama lijkt juist weer uit te lopen), maar je zet met je bijdragen wel zaken op scherp an laat ons nadenken over de verkiezingen.
    Waar komt eigenlijk je afkeer tegen democraten zo vandaan?



    21-10 | 19:08



    Onzin dat McCain een een verlengstuk is van Bush. Een hele simplistische vergelijking. Zo ook is een Mark Rutten ook een hele andere beleidsbepaler dan Hans Wiegel.



    21-10 | 19:11



    Alejandro, inderdaad , maar dat is wat de Democraten trachten te veroorzaken, dat men dezelfde weerzin kweekt op voorhand tegen Mccain alsof hij Bush is.



    21-10 | 19:16



    Frank, de Rasmussen polls, de bewezen meest betrouwbare, tijdens iedere verkiezingen, laat zie dat McCain in Ohio en Florida nu gelijk, zelfs eigenlijk iets voor ligt op Obama.
    Mijn grootste bezwaar tegen Obama is, dat hij een enorme narcist is, elke psycholoog kan en zal je dat vertellen en daarnaast, heeft hij gecreert dat wanneer je niet op hem zou stemmen, dat je een racist bent. dat is een belediging naar het overgrote deel van de Amerikanen. ook het feit dat hij bewezen betrokken is en is geweest met terroristen en het "smeer" geld dat hij heeft aangenomen.........alles aan die man straalt oneerlijkheid uit.



    21-10 | 19:21



    (Deze reactie is gemodereerd)



    21-10 | 19:22



    Frank: Ook het feit , dat hij in de rechtbank nu probeert te vertragen dat hij zij geboortebewijs moet openbaren plus andere infromatie? iedereen die ooit president van de VS werd heeft nooit moeilijk daarover gedaan. Het is daarnaast een wettelijke verpichting. Dan ook nog het feit dat hij 650 miljoen heeft besteed aan deze campagne........het letterlijk kopen van een presidentsschap, gaat nmm tegen alle idealen van democratie in.



    21-10 | 19:25



    Tychon, Cheney is idd het gevaarlijkste dat ooit in de VS heeft rondgelopen...................maar dat is alweer NIET Mccain en heeft NIETS met McCain te maken.............



    21-10 | 19:25



    Meerendeel van zijn kiezers zijn dan ook te vinden onder de niet- en lager-opgeleiden in de VS. De korte termijn denkers.

    Uiteindelijk gaan ze allemaal plat op de bek. Crisis in de VS en dan een socialist het mandaat geven, dat is vragen om problemen.

    Anoniem

    21-10 | 19:26



    Tja, Florida is volgens Rasmussen inderdaad op dit moment nipt voor McCain (maar alles zit nog binnen de foutenmarge). Ik wil er echter op wijzen dat Obama (naast de staten die Kerry binnenhaalde in 2004) op dit moment ook ver voor staat in New Mexico, New Hampshire, Iowa. Verder lijkt Obama ook een steeds grotere marge te nemen in Virginia en ligt Obama licht voor in North Carolina, Ohio, Missouri en Nevada. Bovendien is McCain ook beslist nog niet zeker van Montana, North Dakota, Indiana en West Virginia.

    Kortom: Obama kan Florida ruimschoots verliezen en toch gemakkelijk de verkiezingen winnen.

    Je afkeer van Obama is me duidelijk, maar waarom van de democraten in het algemeen?
    Volgens vele historici (en ja, dat is natuurlijk ook subjectief) was Clinton een uitstekende president en was een republikein als Nixon erg zwak. Over Reagan verscillen de meningen. |Tijdens zijn presidentschap werd Reagan als een tweederrangs B-actief gezien, maar na zijn presidentsschap zijn hstorici hem toch gaan waarderen.
    Wat betreft Carter en Kennedy heb je een punt.

    Over Bush moeten historici later oordelen. Zijn tussenstand is echter erg ongunstig.



    21-10 | 19:27



    McCain kan de simpelste vragen ovet energietechnologie niet eens beantwoorden.
    Eigen ervaring uit 2004 in Tucson, Arizona.



    21-10 | 19:30



    Nedwolf,
    Gelukkig zijn we het dan in princiepe eens over Cheney.

    Welnu:
    Hoe gaat McCain Cheney's erfenis dan rechttrekken?
    Daar heeft McCain niet het geringste benul van.

    Obama daarentegen komt er met zijn intellectuele nieuwsgierigheid naar mijn meneing wèl achter.

    complexxon



    21-10 | 19:31



    Frank, vergeet niet dat Clinton alles mee had, economisch en dan nog de belastingen verhoogde met gemiddeld 10 % voor de werkende man. Hij is ook de oorzaak van de bank crisis nu, Hij maakte het mogelijk dat men ongebreideld en ongecontroleerd kon over handelen ...........



    21-10 | 19:34



    Nedwolf,
    Obama maakt geen gebruik van campaignfondsen van staatswege. Hij doet alles samen met mensen die het ook zat zijn en daar graag wat voor betalen.



    21-10 | 19:34



    Tychon, vergis je niet in Obama. Hij heeft 650 miljoen "terug te betalen" aan zijn sponsoren. iedreen verget dat. hetzelfde als Kennedy, die het met de dood moest bekopen. de man is niet zo intelligent.......hij is een meeloper en heel onstandvastig in zijnj opnies en besluiten.

    Anoniem

    21-10 | 19:36



    Nedwolf. Gelukkig is McCain wel standvastig.... Ik heb de afgelopen wel 36 verschillende ecomische plannen gehoord, de ene nog zotter dan de ander.



    21-10 | 19:37



    (Deze reactie is gemodereerd)



    21-10 | 19:39



    Voor energie heeft ie de beste expert die men zich kan wensen...Sarah Palin. Naast het feit , dat zij een staat ( veel groter dan NL) heeft geleid en feitelijk politiek dus op een veel hoger nivau staat dan bijvoorbeeld Balkenende......



    21-10 | 19:41



    McCain is de domste aap die ik nooit gesproken heb.
    Was hij er wel op ingegaan, dan was het allemaal niet zo uit de hand gelopen. McCain heeft geen goede manieren en daar draait het hier allemaal om.

    Niet alleen in de mondiale crisis.

    Anoniem

    21-10 | 19:43



    Nedwolf: dat van Sarah Palin is een grapje van je, hoop ik?
    Anders staat namelijk de president van Namobie op een veel hoger niveau dan Angela Merkel (Namibie is groter dan Duitsland)...
    Het aantal inwoners, economische activeiten etc moet je misschien ook meetellen????



    21-10 | 19:43



    Ik ben geen economisch expert, maar heb wel het gezond verstand, dat belastingverhogingen de crisis zullen verergeren. En obama gaat verhogen , op alle fronten, precies zoals altijd alle docraten gedaan hebben. Hij gaat ook totaal niet ondernemen tegen fraudeurs in het handelsssysteem die deze crisis veroorzaakt hebben, want dat zijn zijn grootste geldschieters............



    21-10 | 19:46



    Daarnaast steunt hij, ook financieel, een groep als ACORN, die nu in 13 staten voor de rechter staan voor verkiezingsfraude, ten behoeve van Obama............
    Daarnaast heeft hij in ptrincipe een frauduleuze hypotheek en het gaat maar door...................deze man moet onderzocht worden ipv kans op presidentsschap te hebben. Met zijn discutabele achtergrond heeft hij geen kans om welk overheidsbaantje dan ook te kunnen krijgen, maar is wel goed voor presidentsschap?.....Hoe is dat mogelijk.........



    21-10 | 19:47



    Frank, heb je enig idee van het economisch belang dat Alaska heeft voor de VS? En zij heeft heel goed geregeerd daar..............



    21-10 | 19:47



    (Deze reactie is gemodereerd)

    Anoniem

    21-10 | 19:49



    Wat wil je dan? De belastingen eeuwig verlagen?? Kan toch ook niet!



    21-10 | 19:51



    dankzij uw "volledige" nieuwsgeving in NL, heeft iedereen blijkbaar het idee dat zij een of ander domme brunette is......vergis je niet in die tante.............die heeft heel wat kwaliteiten................meer dan U te horen of zien krijgt daar.....



    21-10 | 19:51



    Nedwolf,

    Alaska staat midden in de energiewereld:
    Google, kijk en huiver: "The energy non-crisis"



    21-10 | 19:53



    Maar wanneer ik o.a ook de columns lees in deze krant, van die Americanoloog...............well..................dat is precies de vuilspuiterij en mis info, die men graag in NL schijnt te willen horen..................en wanneer dat de main info is waar NL-drs ea europeanen hun mening op moeten vormen en bouwen, dan is dat heel triest.....



    21-10 | 19:53



    Belastingen verlagen kan niet, Frank?
    Ieder staatscircus is een criminele organisatie door haar samenwerking met Big Oil.



    21-10 | 19:54



    frank, een verlaging hoeft idd niet, maar verhogen daarentegen op dit moment is funest.



    21-10 | 19:56



    dat is nog erger dan kijken naar CBS of CNN...........linkser dan links...........maar precies wat de "burger" horen en zien wilt.............zolang het maar tegen Bush en de VS is...........dat is heel erg bekrompen en kortzichtig, sorry hoor...........



    21-10 | 19:57



    Opinies en meningen des volkes worden naar het grote voorbeeld van rechters van de Supreme Court vormgegeven.

    Toevallig zijn die van het lafste soort dat je kunt vinden.
    Ooit al eens eentje gesproken?
    Nou, ik wel.



    21-10 | 20:02



    Nooit een gesproken nee, maar Obama heeft zijn lijstje al klaar liggen. Hij gaat niet benoemen naar bewezen vaardigheid en achtergrond, maar hij gaat nieuwe rechters benoemen die "zijn" ideologie verdedigen en uitdragen. Hij heeft dat al met zoveel woorden gezegd. De man is totaal "out of line"..............



    21-10 | 20:04



    Trouwens .....mijn waardering voor het feit dat we hier vandaag een goed discussie hebben waarin we elkaar persoonlijk in waarde laten.............



    21-10 | 20:07



    Wat is die 'line'?
    Red line, Monoline, Online?

    Bush niet out of touch & wack?



    21-10 | 20:09



    Juist.
    But too late & too little....



    21-10 | 20:10



    Ik ben hier beslist niet om Bush te verdedigen. Kan echter wel enkele van zijn beslissingen begrijpen na 9/11. Ongeacht of ze juist waren of niet.



    21-10 | 20:13



    Obama heeft echter nooit 1 belangrijke beslissing genomen zelfs en staat bekend als "present" stemmer. Dat is niet wat de wereld op dit moment nodig heeft. Hij is uit op een "hollywood ster" te zijn en aanbeden te worden als de Messiah.



    21-10 | 20:15



    Obama is overduidelijk een narcist:
    Narcisme is een term uit de psychologie. Het is een vorm van gedrag dat wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), egoïsme, dominantie, ambitie en gebrek aan inlevingsvermogen. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist.

    Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval.



    21-10 | 20:15



    Beleid en besluitvorming op basis van incidenten als 911 is de oorzaak van stapelende uitvoering waarvan de kosten en bijkomende schade niet meer in getallen is uit te drukken.

    Incidenten staan transitiedenken in de weg, en dat is nu juist wat we nodug hebben:

    ENERGIETRANSITIE
    GEDRAGSTRANSITIE
    EN DENKTRANSITIE



    21-10 | 20:16



    Heb dat snel even van Wikipedia gehaald.



    21-10 | 20:22



    Vergeet echter dan ook niet, dat de beslissingen na 9/11 door een hele senaat zijn gemaakt en niet Bush alleen. Men vergeet nu dat ook veel democraten ervoor gestemd hebben om Iraq binnen te vallen. De democraten hebben alle controle op frauderende banken weggestemd..........hebben naar nu blijkt waarschijnlijk zelfs 17 republikeinse senatoren omgekocht...daarover lees je niets in de NL-se kranten.......



    21-10 | 20:23



    Obama is streetwise, heeft een goede opvoeding genoten, ziet er toevallig goed uit en gedraagt zich met onovertroffen waardigheid die naadloos aansluit bij normale mensen.

    helaas zijn er daar niet zo veel meer van, maar de rest van de zieke volksstammen die allemaal op hem gaan stemmen hebben nog nèt hun morele kompas nog niet verloren.

    Mijn Amerikaanse vriend Jim, ex-Viet scout en recordhouder tracking (in het Guiness book of Records), vind McCain een dreutel. Ik kan mij niet aan dezelfde indruk onttrekken, tevens afgaande op mijn persoonlijke ervaring met de man.

    Goede manieren heeft hij in ieder geval niet; moet je zien hoe hij Amerika door het slijk haalt met zijn smear-campaign.

    W A L G E L I J K



    21-10 | 20:27



    Ik zie niet hoe McCain Amerika door het slijk haalt............hij is een op en top patriot, heeft persoonlijk geleden voor zijn land, maar wordt aangevallen op het feit dat hij "moddergooit" wanneer hij feitelijke ondeugdelijkheden en vraagtekens zet bij Obama?



    21-10 | 20:29



    (Deze reactie is gemodereerd)



    21-10 | 20:33



    McCain zet ergens "factual evidence" neer?
    En dat wordt zomaar opgelepeld?

    McCain heeft een grondig functioneringsgesprek nodig:
    komt niet uit zijn woorden, verstapt zichzelf in zijn eigen houding en heeft gewoon gèèn antwoorden.

    De oplossing van McCain is de enige oplossing (koningwater), terwijl nu juist al die "oplossingen" het doorstapelende probleem is.



    21-10 | 20:36



    (Deze reactie is gemodereerd)



    21-10 | 20:37



    patriot?
    persoonlijk geleden voor zijn land?

    SNIFF

    Anoniem

    21-10 | 20:43



    Wlf.
    Als Kennedy zo;n slechte president was had de CIA hem niet uit de weg behoeven te ruimen. Hij was juist sterk, drukte zijn eigen 5 dollar biljetten, wilde niets met de FED te maken hebben. Dan heb je pas ballen wolf. Niet zo'n meeloper als Bush.
    Bah.



    21-10 | 20:43



    De man heeft een uitstekende staat van dienst voor zijn vaderland.............Obama heeft alleen staten van dienst bij frauduleuze organistaties en persobnen.



    21-10 | 20:46



    Rein, het was niet de CIA die Kennedy kwijt wilde. Het was de maffia, die door pa Kennedy beloofd werd, dat ze nog meer macht zouden krijgen. Toe bleek dat John F, daar niet in mee ging.........bang...............kogel door het hoofd. Want je verraadt niet de maffia, dan ben je uit................



    21-10 | 20:47



    En Rein, wanneer het op feiten aankomt, dan heeft Kennedy totaal niets tot zeer weinig voor de wereld en de VS gedaan..........

    Anoniem

    21-10 | 20:52



    Wlf.
    McCain gaat door op overtuigingen die niet meer van deze tijd zijn. De republikeinen hebben de VS naar de afgrond gebracht. Oorlog en verrijking van de 1% rijken. Dat heeft hij gedaan.
    Ik las in een interview met Max Westerman (rtl) dat de Amerikanen woedend zijn. Woedend op 8 jaar Bush. Er zijn schijnbaar nog steeds mensen zoals jij die blijven geloven in overtuigingen die uitgewerkt zijn. Ook jij zal er aan moeten geloven. ook jij zal niet stil kunnen blijven staan.
    De onechte wereld is voor bij wolf , geef je over, het is zinloos!

    Anoniem

    21-10 | 20:53



    Wlf.
    De CIA heeft de maffia opdracht gegeven.

    Anoniem

    21-10 | 20:54



    (Deze reactie is gemodereerd)



    21-10 | 21:00



    (Deze reactie is gemodereerd)



    21-10 | 21:02



    (Deze reactie is gemodereerd)



    21-10 | 21:04



    nedwolf zegt:
    De man heeft een uitstekende staat van dienst voor zijn vaderland.............Obama heeft alleen staten van dienst bij frauduleuze organistaties en persobnen.

    Leg uit, nedwolf!

    Anoniem

    21-10 | 21:19



    Dat McCain 35 jaar geleden de held heeft uitgehangen, maakt hem natuurlijk nog geen geschikte president. Het is een patriot, dus het is een geschikte president is een tamelijk onzinnige redenening.

    En over zwartmaken gesproken: bij McCain (je weet wel: die man die zei nooit met modder te gooien) zijn nu 100% van advertenties negatief en hij vergelijkt Obama met een terrorist.

    Obama is ook negatief, maar hij stelt het econmosche beleid van McCain ter discussie. Wel even een verschil.

    Hoe kan het trouwens dat de HELE wereld graag ziet (zie de laatste Gallup poll) dat Obama pesident wordt? Zien wij het allemaal verkeerd??



    21-10 | 21:20



    Tychon, dat is een kwestie van feiten ................behoeft geen uitleg................gewoon harde feiten, overal te lezen.......en uit te zoeken.

    Anoniem

    21-10 | 21:22



    Overigens kun je ons wel proberen te overtuigen dat Obama slecht is (tot nu toe zonder enig resultaat, ik begin die McCain met z'n republikeinse huichelaars) steeds minder te vertrouwen en ten tweede moet je eigenlijk de amerikanen overtuigen. Wij mogen toch niet stemmen. Jammer trouwens, want dan zou McCain weggevaagd worden.



    21-10 | 21:23



    Frank, die 100% is in het nieuws gegooit door de democraten en is volledig niet waar. daarnaast zeg ik niet dat hij een goed president zal zijn omdat hij een goed patriot is. Het maakt hem alleen meer betrokken, waar obaam totaal de andere kant gezocht heeft, zelfs vriendschappen met bommenleggende terroristen.



    21-10 | 21:26



    En U ontvangt in NL idd heel veel gekleurde info. dat de wereld Obama liever ziet is ook opgedrongen. Natuurlijk ziet men liever een zwakke figuur, waar men hoopt mee te kunnen "spelen".



    21-10 | 21:29



    En natuurlijk zou NL op Obama stemmen. En dan achteraf ook spijt krijgen. Net asl ieder keer na de NL-se verkiezingen, wanneer blijkt hoe men vernaggeld wordt na mooie woorden en beloften van zoet en zuur etc.etc. precies die saloon socialistische houding die Obama ook heeft. maar zelf wel in een huis van 1 1/2 miljoen wonen. De duurste advocaten hebben en het meeste geld ophalen voor zijn campagne......die hij echt wel op een of andere manier "terug zal betalen"...............

    Anoniem

    21-10 | 21:30



    En los van dit alles: McCain voert een dramatische campagne. Hij wil volgens mij niet eens meer winnen.



    21-10 | 21:31



    En mccain is geen huichelaar. Zeker niet wanneer je vergelijkt met hypocrieten bij de democraten, die het moddergooien noemen wanneer mccain opkomt met feitelijkheden, die ze het liefst verbergen, maar ze zlef wel met leugens komen................en de stemmers zien dat meer en meer hier, gelukkig..............

    Anoniem

    21-10 | 21:33



    Ja, en McCain wordt gefinancierd door de olie-industrie. Zo ken ik er nog wel een paar Nedwolf. Net of McCain op dit vlak beter zou zijn....
    Maar nogmaals; ziet de hele wereld het dan helemaal fout??

    Anoniem

    21-10 | 21:35



    Feitelijkheden?? Die Ayers zeker. Zelfs vooraanstaande republikeinen hebben toegegeven dat dit een non-issue is.

    Het was gewoon een poging van het McCain kamp om Obama als terrorist neer te zetten. De poging was echter zo doorzichtig en dom dat het averechts heeft gewerkt.

    Deze verkiezingen draaien net als in 1992 maar om één centraal thema: t's the economy stupid.

    En op dat gebied hebben de amerikane meer vertrouwen in de democraten.



    21-10 | 21:38



    Frank, verhis je niet, misschien is dat wat de NL pers je vertelt, maar de mccain campagne draait momenteel op volle toeren, daarom ook dat hij overal inloopt op obama en zelfs al een paar staten terug overgenomen heeft............maar 4 november zal het allemaal uitwijzen..................



    21-10 | 21:43



    Wanneer de info in de wereld dezelfde is als de NL-se pers u brnegt, ja dan ontstaat er een verbogen beeld. daarnaast de kwestie Ayers is niet onbelangrijk,. de man heeft mensne gedood met bommen, Amerikanen en een tijdej terug zelfs niog gezegd dat ie vind dat ie niet gebnoeg gedaan heeft, Hij was vrijgesproken vanwege technische fouten en Obaam heeft zijn boek publiekelijk gepromoot. dan is er ook nog dominee wright, die Obama's grote vriend is en voorganger en jaren gepreekt heeft dat Amerika slecht is, dat er een opstand zou moeten komen tegen de blanken en veel ergere dingen. En obama vond dat allemaal Okay? Zat erbij en keek erna en toen het allemaal erg veel werd, zei ie drie maandne geelden voor het eerst dat ie zich niet meer aangetrokken voelde tot die dominee? Obama heeft verschillende monden en ze spreken allemaal andere leugens uit.



    21-10 | 21:46



    Mccain krijgt misschien geld van oliemaatschappijen en deze hopen wellicht dat hij niet te hard voor hen zal zijn, maar hij krijgt zijn geld tenminste via legale kanalen en bonafide organistaties, dit in tegenstelling tot Obama die heel veel geld ontvangt, niet volledig wilt vrijgeven waar vandaan en ook nog eens bewezen geld krijgt van fraudeurs...........wanneer dat achterhaald wordt door de pers.

    Anoniem

    21-10 | 21:47



    Wlf.
    NL en de Pers?
    Pro Amerika propaganda. De Telegraaf spuit dagelijks CIA propaganda. En dat is een feit!



    21-10 | 21:48



    Obama is ook degene die legers van advocaten op mesnen afstuurt om achtergronden uit te zoeken om hen zwart te maken en dat dan idd ook doet, maar verbolgen is wanneer men iets naars over hem zegt. De man is een dictator in de dop en ik hoop dat Amerikanen dat op tijd zullen inzien.

    Anoniem

    21-10 | 21:51



    Wlf.
    Weet je waarom jij bang bent voor Obama?
    Het verliezen va

    Page mailing to a friend temporary disabled